A megrendeléseket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz.
A kézbesítés időpontja munkanapokon 8:00-17:00 óráig történik. A csomag címoldalán automatikusan feltüntetjük az Ön telefonos elérhetőségét arra az esetre, ha a szállítmányozó cég alkalmazottja nem találja Önt a megadott címen.
A GLS e-mail-ben értesíti Önt, hogy a következő munkanapon rendelése kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét.
A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzettnek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.
Szállítási határidő: 3-5 munkanap, amennyiben a megrendelt termék(ek) készleten van(nak).
Ha a várható szállítási idő meghaladja az 5 munkanapot, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
A házhoz szállítási költségek Magyarország területén belül érvényesek, bruttó árak, valamint maximum kétszeri kézbesítést tartalmaznak.
0 - 5.000.-Ft összegű vásárlás esetén: 1600.-Ft
5.000 - 10.000.-Ft összegű vásárlás esetén: 1400.-Ft
10.000 - 15.000.-Ft összegű vásárlás esetén: 1100.-Ft
15.000 - 20.000.-Ft összegű vásárlás esetén: 900.-Ft
20.000.- 25.000.-Ft Ft összegű vásárlás felett 600.-Ft
25.000.- összegű vásárlás felett ingyenes
Lehetőség van extra GLS szolgáltatás kiválasztására a rendelés folyamán. Az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre:
1. Contact Service (Telefonos értesítő) – 100 Ft,- Bruttó
Az első kézbesítést megelőző 1 órán belül a futár a feladó által megadott telefonszámon felhívja a címzettet. Tájékoztatja a várható érkezésről, és a csomaghoz kapcsolódó egyéb szolgáltatásokról. (utánvét, átvételre jogosult személy, stb), hogy a címzett felkészülhessen a csomag fogadására. A szolgáltatás díja egy telefonhívást foglal magában.
2. Preadvice Service (Előértesítés) – 100 Ft,- Bruttó
A GLS SMS-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén, mely tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl. 8-11 óra között), az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a futár telefonszámát.
3. DayDefinite Service (Kézbesítés meghatározott napon) – 400 Ft,- Bruttó
A feladó előre rendelkezhet arról, hogy a felvételt követő 5 munkanapon belül a csomagot mely napon kézbesítse a GLS. Amennyiben igénybe veszi ezt a szolgáltatást, úgy legyen kedves megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatban feltüntetni, hogy melyik napra kéri a kiszállítást.
Rendeléskor a szállítási díjakat webáruházunk automatikusan kiszámolja.
Amennyiben a megrendelő hibájából nem sikerül kétszeri próbálkozás után kézbesíteni a csomagot, a harmadik szállítás megfizetése a megrendelőt terheli.